08 april 2012

Festiveuzzel

Op zaterdag 19 mei organiseert Scouts 50/37 in Berchem (Antwerpen) de vierde editie van Festiveuzzel. Dat eendaags festival programmeert op twee podia vooral eerder lokale acts, maar wist toch ook Halve Neuro en Janez Detd Circo (de groep rond Nikolas Van Der Veken van wijlen Janez Detd) te strikken. Ook op het podium vinden we Sue Me Charlie, waarvoor ik hier al even uw aandacht vroeg...
Place to be is het festivalterrein aan de Hofstadestraat in Berchem. De poorten zwaaien open om 13u30, en de eerste act begint er al om 14u aan. Om 1u 's nachts gaat het licht uit.
In voorverkoop kosten kaarten 5 euro, aan de kassa nog steeds slechts 7 euro. Meer info (o.a. over de voorverkooppunten) vind je hier.

Programma :

Hoofdpodium

14.00: The Empire

15.15: Agnus

16.30: Sue me Charlie

17.45: Flushed Harmony

19.15: Wahwahsda

20.45: Janez Detd Circo

22.15: Halve Neuro

23.00: Laston & Geo


Zijpodium

14.45: John Paul

16.00: Viktor

17.15: Citric Acid

18.30: Magnum Fox

20.00: Franklin Barefoot


En als teaser geven we nog eens de clips mee van "Are you watching closely?" van Sue Me Charlie en "Pakt de velo" van Halve Neuro :



Are you watching closely? - Sue Me Charlie



Pakt de velo - Halve Neuro

Geen opmerkingen: