17 november 2008

Plooien en balansen

Na de hectische weken die (deels, zo lijkt me) achter me liggen, kan ik sinds vandaag opnieuw gewoon op internet zonder te moeten terugvallen op anderen of snel even mijn "werk"-account te gebruiken.
In heel korte tijd is mijn leven ingrijpend veranderd. Ik besloot bij mijn vrouw weg te gaan, zie mijn kinderen nu slechts (ongeveer) de helft van de tijd, woon in de buurt waar mijn roots liggen, tracht mijn nieuw leven vorm te geven met mensen om me die om me geven en startte bovendien in een nieuwe job...
Druk is het alleszins, alles moet nog een beetje in zijn juiste plooi vallen en de balans is nog niet helemaal terug in evenwicht, maar ik heb er vertrouwen in dat ik stilaan weer zal vinden wat ik nodig heb, en het doet alvast deugd dat ik opnieuw kan bloggen (wat duurt het soms toch hemeltergend lang eer "formaliteiten" in orde geraken...)

Geen opmerkingen: