02 april 2007

Eieren

In deze tijd van (paas)eieren kan ik met deze titel wellicht enige aandacht vangen...

Eigenlijk wil ik hier vooral even kwijt dat dit mijn "hoofdblog" is, waarin ik een beetje vanalles kwijt kan, maar nét daardoor niet alles... Snap je ?

Er zijn eieren die ik hier niet kwijt kan, omdat het nogal conceptuele eieren zijn.
Ik had al langer een engelstalige blog (vooral over muziek e.d., en ik ben er nog niet erg tevreden over momenteel, blijkt ook de moeilijkst bij te houden blog te zijn), maar nu heb ik nog twee andere blogs gestart (alsof ik tijd over heb...) waar ik mijn "conceptuele eieren" kwijt kan :
  • klik de gedachte : een foto en een commentaar, niet noodzakelijk in die volgorde gekomen...
  • joetjoeb : mijn YouTube-ontdekkingen mondjesmaat doorgevend...

Geniet er ook van !

Geen opmerkingen: